četrtek, 13. december 2007

:: O&K v družbi najboljših ::

Ovca & Krava je z velikim entuziazmom poslušala predavanje o pripravi medijske strategije, ki ga je vodila Barbara Modic, direktorica medijske agencije OMD. Podala nam je kreativen nasvet z bogato vsebino. Marketinški cilj naj bi bil...
...SpecificMeasurableAchievableRelevantTimebased.
Nadvse zabavna, koristna, praktična, poučna in predvsem drugačna je bila delavnica, kjer smo udeleženci motivacijskega vikenda delali na praktičnih primerih, skupina Ovca & Krava je delala na projektu Nivea. Delavnico je vodila Vesna Marđonović, direktorica Omnicom Media Group Slovenija.


"Go Digital" in on-line master Srđan Trifunović, Senca.net. Ni dovolj, da rečemo, MI SMO, ampak JAZ SearchEngineMmarketing. Marketing se dandanes personalizira, targetira na odnos ena na ena, podjetje - posameznik. Kljub temu, digital community je prihodnost. "Word of mouse". Pri pozicioniranju informacij v eter, v leglo, na enkran, v tebe direktno, je potrebno odgovoriti na KjeKdajKomuZakaj.

Fant, prvi iz leve, je Jure Grahek - prijatelj skupine Ovca & Krava.

Ni komentarjev: