nedelja, 2. december 2007

:: Fotozgodba Kalidays ::

Utrinki iz festivala oglasnih sporočil Kalidays. Kar takoj na prvi fotki lahko vidimo pogumne in zagnane člane kreativne ekipe OVCA IN KRAVA. Imam to čast, da predstavim člane. Iz leve proti desni so to Anže Jenko, Anamari Čeh, Aleš Hostnik in Primož Jakin. Vsi veseli z nagradami v rokah. Ampak mislim, da bi se vsi strinjali z menoj, da smo se prišli imeti lepo, spoznavat nove ljudi iste valovne dolžine in kreativne širine, pokazati zvedavost ekonomistov in imeti v žepu kvizkota in upanje po kakšni zmagi. Vse to se je uresničilo...
Predstavljam zmagovalni tim Sanja Janša (art director) in Primož Jakin (copywriter) iz celotedenske delavnice Start Smart, kjer so tandemi copywriter in art director naredila idejno zamisel za billboard za Kinoteko - Evroteko. Simply the best... "European movies show more sex." Še eden izmed nadebudnih tandemov. Sara Vuk (art director) in Aleš Hostnik (copywriter)
...skupaj z mentorjem Martinom Molom. "Come on people" :)

Organizacijska ekipa Kalidays. Bravo in vse čestitke! Všeč mi je pogled na skupino pozitivne energije.
A.H.

2 komentarja:

ziva pravi ...

Ja, kaj nej rečem...
dobri ste, ni kej:)

Mormo bit kr mal ponosni, da vas poznamo, ne?;)

Čim več odštekanih, a dobrih idej še naprej!

Ž.

mushu pravi ...

hehe, o tem sem pa slisala... ampak po pravici povedano, z drugega spektra trznikov - tistih, ki podpirajo inovativnost in drugačnost - i don't like it. se bolj ameriski je kot bi bil nek ameriski oglas =) sicer je pa res, a ostalih nisem videla. .. =)
pa brez zamere, seveda.