Lani kot obiskovalci, letos morda v drugačni vlogi. Anamari Čeh, Dominika Demšar, Eva Vidmar in Erika Samokec smo delale na projektu za blagovno znamko Maestro, pri predmetu Trženjsko komuniciranje. Predstavitev naročniku – Droga Kolinska, ki so bili vidno presenečeni nad našimi idejami. Štela je kreativnost, drznost in drugačnost. Dr. Domen Bajde pri katerem smo delale projekt nas je priporočil za prijavo na tekmovalni del za najboljši poslovni projekt na ŠPK 2008.
Omenjena ekipa se je udeležila RING – Marketing Meeting, kjer smo pri briefu za agencijo Arih osvojile 2. mesto (http://www.arih.si/?datoteka=news&lang=slo&sifra=89&detail=detail)
Anamari
nedelja, 9. december 2007
:: ŠPK - študentska poslovna konferenca 2008 ::
Oznake:
advertising,
droga kolinska,
maestro,
marketing,
oglaševanje,
ring
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar